I Miss That Sensational Feeling

Jaha, så idag är sista dagen på 2010?

Det känns inte som det, nyår? Körde pizza frukost idag med grannen och tittade på Sydney's nyårs firande på Aftonbladet. Så jag antar att det är så...ett jäkla fyrverkeri.

 

Men nyår ska ju firas, på riktigt. I år är nog första gången på länge som jag faktiskt inte har någon plan och känner väl nästan att det kvittar lite. Känns fel att inte vara på väg nånstanns, ha det där nervösa pirret inför kvällen. Tre år i rad nu har jag åkt till Tyskland och firat in det nya året på Sensation White. Bott på hotell, ätit nyårsmiddag på restaurang, hoppat runt på rummet och gjort mig i ordning till VIVA Tv's countdown, 100 best. I tre års tid har jag trängt in mig på tunnelbanan med alla andra vitklädda människor och suttit på läktaren, spänd inför hur årets show skulle se ut. På nyår ska man dansa natten lång, fira in det nya året med buller och brak! Avsluta med hotellfrukost och somna mitt i meningen uppe på rummet sen. Känns fel att inte gå runt på Dusseldorfs gator just nu och disskutera vart nyårsmiddagen ska ätas...

 

 

 

Får nog sova på saken så länge


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

Fiiin!!



svar: Ja, eller hur, den är så jävla het den bilden! Men jag föredrar honom i mörkt hår :P hoppas han aldrig blonderar sig.



gott nytt år på dig med! ska svara på ditt mail i dagarna också tänkte jag (;

2010-12-31 @ 16:45:17
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0