Åkte o tjöta lite

Oj, vilken helg!

Känns som att sömn inte varit särskillt proriterat den här helgen och kroppen gör ont lite överallt. Blåmärken, skrapsår, sträckningar, bulor i huvudet...synd bara att jag inte kommer ihåg allt! Lyckades få till den största minneslucka någonsin, men dom säger att jag hade kul. Får väl lita på det helt enkelt!
Och jag har åkt alldeles för mycket tåg som alltid lyckats vara försenade eller fulla av lekisbarn och Hannibal Lecter kopior, light dock!

I torsdags tog jag mig ned till Skövde och blev upphämtad av Jimmy och de små trollen! Båda små dogsen kom springandes med viftande svans och Chili tappade nästan balansen av allt vift, haha! Dom var så söta och jag blev alldeles varm om hjärtat! Som jag har saknat de små liven.




Vi åkte bort till Lidköping och gamla lägenheten så jag kunde rensa ut mina sista saker. Möttes av mitt namn på dörren och postlådan...skumt. För på papper bor jag ju fortfarande där! Sen blev det bara konstigare och konstigare. Gick runt och kollade på alla saker som vi hade tillsammans. Saker jag hade innan vår tid och saker vi köpt tillsammans. I Sverige eller när vi vart ute och rest. Gick igenom lådan med alla mina personliga saker, dagböcker, kort, dikter och brev och alla minnen. Hela tiden med Chili i knäet som vägrade lämna min sida. Blev illamående av allt som sköljde över mig och visste inte riktigt hur jag skulle bete mig. Det var så mycket som behövde tas in.

Åkte vidare till Hjo för att träffa M och försökte få tag på Maddo så hon kunde få lite ordning på mig. Suger ju att Irland ligger en timme efter Sverige.

Nej, det var en snurrig dag och snurrigare blev det. På kvällen åkte vi ut till Rolösa där Jimmy och hundarna bor med Krister och hade fest. Sen kommer jag inte ihåg så myclet mer, annat än att morgondagen var himla jobbig att vakna upp till. Det var ännu en utav de hör upplysningarna man får, där man lovar sig själv att aldrig mer dricka alkohol!
Men men...fick skjuts till tåget, drog till Göteborg, träffade Poppo och några timmar senare var det alkohol igen!
Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0