What About Her?

Du heter: Malin
Smeknamn: Madde ;)  
Låt som när du är ledsen sörjer till: Deftones - Xerces
Beroende av: Min Mp3
Vad tror folk om dig? Att dom inte vet så mycket om mig
Stämmer det? Det gör det nog. Pratar inte så mycket om jag inte känner för det
Vad får du oftast komplimanger för? Att jag sminkar bra?
Hur imponerar man på dig? Genom att visa förtroende
Brukar du skratta för dig själv? Försök att inte skratta när du hör "Hunden o Kattens Dagbok"
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Let's go to Prauge on NYE? <3
Var bor du? Leixlip, Irland
Trivs du där? Låt mig säga att jag planerar nya resmål
Hur svarar du i mobilen? Oftast bara "Malin" eller "Hej Maddolän"
Vem ringde du senast? Robert
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "The Cab's on its way"
Antal timmar sömn inatt: Runt 7 timmar
Sov du ensam: Skulle vara bedbugsen då
Brukar du komma i tid: Oftas ja... om jag inte fastnar framför spegeln med en massa bra låtar
Hur känner du dig nu: Totalt omotiverad att städa och sugen på att lägga mig i solen och filosofera
Vanligaste färg på dina kläder: Grå tror jag?
Vad tycker du om fötter: Dom e ju lite äckliga
Vad saknar du: En mysig lägenhet som känns som min
Hade du en bra kväll igår: Jajamen
Favorit dryck på morgonen: Green Ice Tea. Har dock bara hittat den i Belgien :(
När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter midnatt
Är du blyg? Jag e lite blyg
Sysslar du med någon idrott: Haha, långt ifrån! Men lite gamla Gymnast moves har jag kvar
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Aboslut!
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Självklart utforska allt som går att hitta på med den där grejen mellan benen. Ha sex, gå till badhallen, prova alla charmiga knep jag själv skulle fallit för. Jag skulle inte ha en lugn stund
Är du nöjd med ditt liv: Från och till
Är du bortskämd: Kanske lite?
Vad gör du i morgon: Sitter framför en dator hela dagen
Vad är det värsta du vet? Spindlar och tillgjorda människor
Har du bra vänner och äkta vänskap? De bästa
Vad är det finaste du fått? Flygbiljett hem till min familj <3
En speciell dag du minns: Har hur många som helst ju...Kanske när jag och Jeff bestämde oss för att ta bilen till Paris en kväll
Du samlar på: Inget
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Tinis
När grät du senast: I förrgår
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa
Vill du gifta dig: Klart jag vill. Ska ha den finaste klänningen
Vill du ha barn: Det har jag velat länge. 2 stycken, helst tvillingar
Är du musikalisk? Jag gör mitt bästa här hemma
Vad dricker du helst när du är törstig: Riktigt kallt vatten eller juice
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp!
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Jag är en nykter nagelbitare för tillfället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0