The Way They Make Me Feel

Hade planerat att baka scones idag och mysa framför film, men helt oväntat blev man övertalad att åka till Court Yard istället och dricka öl. På ett vilkor - i morgon är det Johan som bakar, han har ju faktiskt semester.

Blev lite sentimental när jag pratade med fröken så nu är jag helt fast i hemlängtan och bortlängtan. Hon e fan den enda som lyckats få mig att grina på krogen, och inte bara en gång. Antar att jag tycker om henne <3
Och det känns så orättvist att jag med största sannolikhet kommer få lov att lämna henne en gång till. Och jag vet att jag inte har någon som helst anledning att tänka på det nu, men det är liksom lite svårt att undvika. Älskar dig tjejen!

Sen satte jag ned ändan på asfalten när vi kom hem och disskuterade hundar med grannen. Så nu saknar jag dom med. Mina små troll! Det e inte bra att ha livet utspritt lite här o där. Så jäkla svårt att få någon ordning på det!

Och eftersom jag precis lärt mig göra grymt häftiga, enligt mig, bilder med photoshop, får ni helt enkelt stå ut med mina experiment!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0