SÖL

Det blev inget Tesco och det bliv inget Photoshop.
Det blev Söl = Sol och öl

Det Irländska vädret kom med överraskningar och jag sköt upp hösten ett tag till!Underbart väder så jag samlade ihop pojkarna och drack lite öl på gräsmattan, snodde mat när de beställde pizza och njöt av solen. Kom precis in och sitter nu med Smashing Pumpkins och myser. Herregud va underbara dom är/var.  Lite kär i Billy... Borde kanske vara lite social, men har lite ångest att jag inte var riktigt lika kreativ som jag hade önskat...känner att jag e på G nu och därför blir man så frustrerad när man inte lyckas få ut något utav det. Men i morgon, då jäklar låser jag in mig efter jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0