Lie With Me

Jag valde helt random en film från MegaVideo och lyckades ramla över en utav de charmigaste, mest intima och vackraste filmer jag sett. Det var inte förväntat när filmens första scen visar hur hon ligger och onanerar framför en porrfilm på TVn. Jag tvekade att fortsätta, men är för evigt tacksam att jag valde att fortsätta titta. Ja, det är mycket naken hud och det kan räknas som mjukporr vissa scener. Men det är det inte. Det är naken och avklätt, sårbart och vackert. Ibland gör det så ont och det är så pinsamt. Men sen sitter man åxå och ler och önskar att något så fint kunde hända mig själv. Filmen hade en massa små scener som  man egentligen inte tänker på, men som får dig att reagera som mest. Älskar såna filmer.
Och det finns en bok

Har ni möjlighet, så se den.

You have to wait... until you're uncovered. You have to wait with someone naked. And then you have to wait some more...




Kommentarer
Postat av: amanda

SV: haha, jaa lite ska man bjuda på sig själv;D

2010-08-20 @ 11:36:41
URL: http://segerr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0