Comment jurer en français?

Helvete va fel det här känns.
Jag borde sitta på bussen in till flygplatsen med galna fjärilar i magen och trumma nervöst med fingarna. Inet sitta här, på jobbet, utan någon som helst lust eller ide vad jag ska lyckas fylla ut de kommande 8 timmarna med? Jag ska ju vara på väg till Frankrike, på väg mot mitt och Maddos äventyr. Efter ett helt år av snack hade vi äntligen tagit tag i våra planer och riktigt bra var det. Ingen töntig solsemester till Mallorca eller Finlandskryssning. Nej då, södra Frankrike och ridäventyr i Camargues nationalpark med galopp i vattenbrynet och picknik. Vi skulle äta frukt på gräsmattan och bada i havet. Bli upplockad på flyget av en gubbe i stråhatt och äta baguette.

Har jag sagt att jag hatar vulkaner?
Det gör jag iaf, verkligen hatar och avskyr.

Fick fly lite igår. Gick över till grannen där kudden bor nu när frugan har besök och mötte fyra förväntansfulla pojkar. Frågade vad de höll på med och fick till slut till svar att de bokade båt biljetter till Frankrike och åker idag efter jobbet. Det gjorde ont innan, men då var det verkligen en smäll rakt på käften. Lite småpanik nästan. Så jag övergav kudden och flydde till den andra veganen. Fick låna den kudden och det var uppskattat att få vistas på lite neutral mark.

Så nu sitter jag här på jobbet och har precis avbokat flygbiljetterna. Om 3 timmar är det meningen att flyget skulle gå...nu dröjer det ett tag till.
Idag e Malin en ledsen Malin

Thank you, your refund application has been received. Once approved your refund request will be processed by Ryanair within 10 working days back onto the form of payment used in your booking. Your bank may then take 5-7 working days to process this refund amount back to your account.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0