Everyone Can Create A Miracle

Jaha, då var det dags igen då!

Hela natten har spenderats drömmande om små händer och jollrande skratt. Vilket resulterade att även hela morgonen följde i samma fotspår, dock i vaket tillstånd. Kollat in bloggar om unga mammor, helst ensamstående eftersom det är det jag är, haha! Det här är ju sjukt. Och allt bara för den där filmen igår där dom lekte en massa mysigt familjeliv. Brukar ju ha mina perioder och jag antar att det är dags igen. Ni vet när man längtar som bara den efter att få ha sin familj och sina traditioner. Titta på barnprogram och mysa i soffan. Te och macka varje söndagskväll med film, alla högtider, den där mystiska kärleken till sitt barn alla pratar om som ska vara starkare än någonsin. Jag vill ha det! Det och en hund, min hund. Som ska ligga brevid och vakta och trösta lillen. Den där magiska första tiden med ditt barn när man inser att man skapat något alldeles unikt. Första skrattet, stegen, första kärleken och första skolavslutningen. För att inte tala om min egna familjs reaktion när de får se det nyfödda barnet. En sak jag fantiserat om miljoner gånger. Men nån gång så är det min tur...




Ska försöka hitta nåt ätbart, tvätta och morgonkaffe. Sen ska jag leta smink ide. Dags att kleta lite igen tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0