Barely Touching The Ground

Oj, vilken lallardag!

Satt uppe halva natten och tittade på intervjuer med Daniel Johns och imponerades över vilken beundransvärd människa han är. Skulle så gärna vilja träffa honom och ta en hel natt av disskusioner om himmel och jord och allt runt omkring. Tror han sitter inne på en hel del intresanta åsikter. Så idag har jag trallat gamla minnen av dem och känt mig alldeles nostalgisk och nästan lite hög. Roligt vad minnen kan göra med ens sinne och humör. Kände mig nästan som 15 igen. Lite skrämmande men ack så skönt att få höra deras musik igen. Haha, har lite svårt att landa idag känner jag.


Kört lite kvartsamtal idag, men dom har alldeles för lite att gnälla på ,haha! Lyckats få till 5 minuter om jag har tur. Annars har jag forskat om tatuerare här i Dublin för nu e det banne mig dags att göra nåt utav dom där bilderna jag haft liggandes i flera år. Åker direkt efter jobbet och ber lite snällt om han kan snicka ihop min docka. Håller tummar och tår, för alltid när man vill nåt riktigt mycket, brukar alltid nåt komma i vägen.

Jag vill ju...


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Ja jättesöta ju!

Hon pluggar på distans och bara njuter av livet. :)

Jag trodde faktiskt att jag skulle bli mer besviken än vad jag blev men hade svårt att acceptera en tjej i gänget. Tycker det blev så töntigt när hon skulle försöka ersätta agent Smecker och både göra och säga saker precis som honom. Kul dock att så många från första filmen var med igen och jag blev ärligt talat nästan tårögd när jag hörde Rocco's röst i början. Kul också att man fick lära känna pappan bättre i den här filmen och även att många av de andra rollerna tog mer plats nu. :)

2010-04-27 @ 20:39:17
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0