Rockstar

Ikväll har jag lekt rockstar med grabbarna.
Efter jobbet hängde jag på Andreas hem till Stefan där vi spelade lite Guitarrhero. Jag kidnappade micken för det kändes som det enda jag hade någon chans på. Jag har spelat det två gånger tidigare och de e banne mig svårt. Vi började med Nirvana och det blev fullpott för mig på en gång, 100%!  Sen gick det väl lite si och så men det var skitkul. Har alltid velat leka rockstjärna och annars brukar det ju bara jag som får höra på mina sång talanger ;)  Vissa låtar insåg jag att jag fick försöka koncentrera mig på att hålla rätt toner för texten hade jag absolut noll koll. Efter ett tag kom Christos, aca Greken från jobbet och joinade. Jag provade på gitarren några låtar men fingrarna vägrade lyda. Så jag snodde till mig micken igen och gapade på. Vid 21 började vi dra oss hemmåt och en utav killarna berättar en skitrolig sak. När han hört mig sjunga hade han samtidigt försökt föreställa sig hur jag lät och betedde mig i sängen. Jag skrattade så klart för det var ju smickrande, men samtidigt smidde jag onda planer i hemlighet. Som ni kanske förstått e jag ju desperat efter närhet, så han kunde lika gärna blivit inknuffad i buskarna. Haha!


Andreas och Stefan


Very suddig bild på Pappadopilus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0