On call

Sitter här och väntar på att Oliver ska komma med mina gadgets! Jag fick lotten att ta on call inatt så laptopen och mobilen e på väg hit nu. Var egentligen inte meningen att jag skulle ta den men det hände en liten olycka så jag fick ställa upp. Kan behöva pengarna och förhoppningsvis är dom smarta nog att sova i morgon istället för att ringa mig? Efter kl.6 tar dom över på kontoret och då ska jag ändå upp för jag börjar kl.8
Blir intressant att se om något funkar den här gången dock. Tidigare gånger har inget funkat, men det löser sig alltid ändå på något sätt.

Nu e han här, dags att springa ner


Kommentarer
Postat av: Alex

Tur att det loste sig! Kan inte fatta att jag glomde...

2009-09-22 @ 08:33:05
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0