När tränade jag?

Skumt!
Vaknade upp och hade träningsvärk i armarna? I did noothing yesterday! Man kan ju alltid hoppas att musklerna tröttnat på att aldrig få göra något så dom har börjat aktivera sig själva. Hade ju vart toppen!
Ligger i sängen o lyssnar på lite Cat Power just nu och fixar nya låtar till mp3n. De gamla börjar bli lite uttjatade. Ska alldeles strax hoppa i kläderna och göra mig redo att gå till tåget. Dags för ännu en arbetsvecka men som tur har jag sent skift, så jag slipper värsta rusningstrafiken med telefonsamtal. Sen har vi fått ännu mer förstärkning från Stockholm av 5 killar. Ska bli kul att se vad de e för typer.





Så jäkla coolt!

 


Kommentarer
Postat av: Sarah

Fan va coolt!

2009-09-09 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0