I say we kill everyone of 'em

Ännu en gång har mänskligheten fått mig att tappa all lust att bli kallad människa...
Fabriken är under undersökning nu, och om (OM?) det visar sig att det rör sig om djurplågeri, kommer det få stora konsekvenser. Att dom ens vågar uttrycka sig så? Vadå om?





Jag fattar inte vad det är som är så svårt? Varför inte människor inte känner att något måste vara fel om man på löpande band slänger ner levande små kycklingar i en köttkvarn? Borde inte något aktiveras inom en som får en att stanna upp och kanske tänka över saken åtminstonde? Va e det för fel på dom? Å människor är rädda för pedofiler? Tänk er då vad en sån här människa skulle kunna vara kapabel till? Visst, nu e det "bara" kycklingar, men han har en riktigt dålig dag kanske han blir lika äckligt känslokall mot sina egna? Jag blir bara så fruktansvärt ledsen och besviken-ännu en gång! Det verkar aldrig finnas nåt slut på den här jävla galenskapen. SKulle ni nån gång läsa om en kvinna som begått massmord inne på ett sånt här ställe, bli inte förvånad om det visar sig vara jag. Det hade jag inte haft några som helst problem med...

Kommentarer
Postat av: Alex

Fy fan.... Tank att sana har sjuka saker hander varje dag pa sa manga platser i varlden. Man onskar ju verkligen att man hade nagon superkraft och kunde radda de stackars djuren... Samma med alla stackars barn runt om i varlden som sitter i samma situation som Jaycee eller Elizabeth Fritzl gjorde... Man kanner sig sa javla maktlos :(

2009-09-04 @ 21:50:01
URL: http://julialex.blogg.se/
Postat av: Madde

>=(

2009-09-05 @ 11:12:11
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0