grin maraton

Oj shit!
Vilket jäkla grin maraton det har varit nu. Det var ju säsongspremiär på Grey's Anatomy ikväll och jag har letat desperat efter avsnittet på internet. Inte för att jag brukar följa det, men jag hade hört att det avsnittet skulle vara supersorgligt. And you know I'm a sucker for cry movies! Hittade det till slut och inom 5 minuter satt jag och storbölade. Avsnittet var 84 minuter långt och jag grät nästan konstant. Var det inte för serien så ordnade Maddo resten. Jag tänkte att det var lika bra att köra på när jag ändå höll på att fixa vätskebrist. Fan va tomt det kommer bli utan henne! Jag pratade med syrran åxå under avsnittet så jag var inte ensam om att gråta floder.
Nej, det var jobbigt men de e banne mig skönt att grina ibland.

Kommentarer
Postat av: Madde

Naw, jag skickar dig mitt svenska nummer så fort jag vet vad det är så kan du ringa mig och låtsas att jag är en korkad användare :)

2009-10-01 @ 19:02:24
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0