Zombie

        Så trött som jag har varit idag var länge sen. Det
krävdes en hel del energi, som tyvär var väldigt frånvarande, för att orka hålla ögonen öppna. Jag får nästan ta en powernap för att orka hålla mig vaken till ikväll. Det blev inte så mycket sömn inatt. Jag hade ju gäst  här inatt och jag var lite nervös kan jag ju erkänna. Brukar inte springa så mycket folk i min lägenhet, minst av allt sova över. Men det var mysigt, tittade på film och pratade lite. Sen på natten drog jag en riktig fuling. Jag har bara ett täcke och en filt men jag var lite frusen...
Sen kl 4 i morse var det bara att kliva upp och ta en promenad ned till stationen.

Nu äntligen är jag hemma och har hunnit äta lite. Har även hunnit sniffa lite på en kvarglömd tröja. Ibland e det bara mysigt att få känna något annat än sin egen doft. Det betyder absolut inget men jag får ju passa på när jag har chansen, haha! Så det tackar vi och bockar för!


Dags att vila lite


Kommentarer
Postat av: martina

haha denna gång har jag inte snott ditt cv ;)

går ju till en jobbcoach som hjälper mig att förbättra mitt CV varje vecka!

2009-10-21 @ 17:55:07
Postat av: Frida

hörru Kvinna!

hur har du det? allt bra längesen nu..

och du, schnygging till design du har :D me like ! :)

2009-10-21 @ 19:04:48
URL: http://gustafssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0