What a day

oj jäklar...jag e helt slut!

I morse fick jag verkligen tvinga mig upp ur sängen. Snoozade alldeles för länge, ställde mig i duschen och råkade fastna där och fick springa till spårvagnen. På jobbet var det helt OK. Satt och betade av mina e-mails som växer för varje dag. Spränger snart 100 strecket. Helt plötsligt vräker Stefan ur sig:
Malin, när hade du tänkt berätta att du ska till Irland?
Öööh, va?
Det var just min tanke. OK att Oliver hade frågat om jag var intresserad men sen helt plötsligt kom det ett mail där det stod att jag och Daniel skulle till Irland den 26 oktober och leka coach. Där ser man!
Och hela dagen har Andreas och Robert suttit och tjattrat med varandra. Dom har verkligen funnit varandra. Haha! Så jäkla störda...

 




Efter jobbet tvingade jag med mig Andreas till Bryssel för att säga Hej Då till Maddo och ta en öl. Han var lite tveksam i början där men han visste ju att han ville längst in. V mötte upp Maddo och gick till Churchill. Den här gången drack jag en stor Guiness. Blev ju mobbad senaste gången när jag kom med en liten. Lite senare kom även Mauro och Mete. Det var jätteroligt, men blev rätt snart ganska jobbigt. Vinkade av Maddo och hoppade på tåget tillbaka med Andreas. Folk omkring oss kunde lika gärna trott att vi var tillsammans eller riktigt fulla. Men jag skiter i vilket för jag var så jäkla tacksam att han var där och kramade om. Han e helt enkelt helt jäkla oslagbar! Kom hem nyss och ska sova lite nu. Hoppas de ger fan i att ringa för jag har den stora äran att ta hand om on callen till lördag morgon. Sen lämnar jag vidare den till ANdreas och drar till Stereo Sushi igen. Har suttit hemma två helger i rad nu och vägrar sitta hemma en till.



Ni är så jäkla underbara



Maddo och Andreas


Andreas och Mete


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0