Raindrops keep falling on my head

Rackarns vilket regnväder vi har fått då? Han precis hem innan himlen öppnade sig. Så nu har jag tänt lite ljus och gosat ner mig i sängen. Ska kolla på måndagens Roast på Berns alldeles strax och sippa mitt te. Idag har varit en bra dag.
*Jag kom upp i tid
*Trots att jag på nåt konstigt jäkla vis råkade hoppa på fel spårvagn och missade tåget, lyckades jag hinna med bussen till jobbet.
*Jag lyckades charma och spela tillräckligt dum inför tågkonduktören när han tyckte jag skulle betala dyr biljett. Men dumma "turister" vet inte sånt och han hade överseende ;)
*Jag fick en megalön idag tack vare all övertid, och nästa onsdag kommer nästa lön. Prisa gud för veckolön!
*Nu när alla irländare sitter med oss och har utbildning får jag känna mig jäkligt smart ibland
*Jag har skaffat mig ett nytt span
*Nektarinen jag köpte idag var riktigt god!
*Jag hittade en massa roliga saker på en användares dator som jag kanske inte borde se?
*Efter jobbet blev det en till Milkshake date
*Jag har köpt nya hörlurar till min älskade Mp3 och USB minne så jag kan utnyttja Stefan lite och få se lite filmer
*Jag köpte lite krämer o mojs på ICI Paris XL och fick en massa gratisprover.
*Jag har diskat
*Kanske ska träffa en kille från Stereo Sushi senare? Vi får se
*Och som sagt, snart e det Roast!

Gratis e gott

Allt det här har jag fått!

 



Det regnar och åskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0