Preparing for 3D

Yaaay, mina ögon har börjat återta sin normala färg. Jag har stora förhoppningar om att det här kommer gå vägen. Har sprungit och tvättat med destillerat vatten hela dagen och jag verkar få lön för mödan. Pjuuh! var lite orolig ett tag där att herpesen skulle komma tillbaka. Det e så kul när jag berättar att jag haft herpes i ögat. Alla stannar till och tänker så klart på en gång: Woow, herpes e livsfarligt, könssjukdomar och blåsor! Men jag kan lova er att det har inget med det att göra. Alla har herpes i ögat som ligger och gömmer sig. Jag råkade bara bli sjuk och då passade den på att komma fram. Men nu verkar det lösa sig!

Ser fram emot att få sova för min säng är alldeles nybäddad med nytvättade sängkläder och luktar jättemys! Lägenheten är städad och allt e diskat. Kläderna för morgondagen ligger framme och jag är beredd på en ny vecka.En ny men väldigt sorglig vecka. Sen om allt går som planerat i morgon drar jag med mig Jeff till Rotterdam för en 3D konsert. Kan inte han tar jag tåget. Det ska bli spännande! Det blir min födelsedags present till mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0