Ouch!

Aj aj aj säger halsen!
Var trevligt med lite film och sällskap. Var länge sen jag träffade Bruce nu och när han och Jeff väl kommer igång e det omöjligt att få tyst på dom. Hans nya lägenhet var fin. Han har det som jag alltid velat ha. En murad vägg som e målad i nån fin färg. Tycker det e skitsnyggt. Ni vet när man ser konturerna av alla tegelstenar. Sen har han och Wendy 4 katter tillsammans, vilket jag var tacksam för. Dom värmde rätt bra men jag fryser fortfarande så jag skakar. Feber kanske? Skorna var livsfarliga! Hade tänkt ta dom till jobbet i morgon men det får nog bli lite mer övningskörning innan jag tar med dom ut på motorvägen...



Han ser lite läskig ut, men världens goaste katt


Hade de fått plats hade jag haft alla fyra i knäet



Ett jäkla tjatter på det här paret


Kommentarer
Postat av: martina

är dom tillsammans igen?

2009-10-02 @ 10:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0