I'm old now

Nu kommer jag aldrig bli 23 år igen, de e kört!
Var nog första året som jag försökt hålla tyst om det och hoppas så få som möjligt skulle märka. Det är liksom ingen vits med att fylla längre. Alla gränser är nådda nu, jag får köra bil, gå ut på klubbar och handla på systemet. Nästa mål blir väl pensionen och sit är det ju ett tag. Jag trodde det här skulle bli en skitjobbig dag men den har gått över förväntan och lite till. Det började med att jag hotade alla på jobbet som försökte sätta sig på Maddos plats. Idag var våran dag och ingen skulle få förstöra det. Jäklar vad jag har njutit av att få vara tillbaka vid min dator och vara omringad av alla mina stördt härliga kollegor. Jag har skrattat så mycket så tårarana sprutat och det var den bästa födelsedagspresenten jag kunde få. Love you guys! Bestämde även att vi skulle träffa Maddo i morgon i Bryssel en snabbis efter jobbet, så det blev inget Hej Då på jobbet. Det var skönt att få slippa! Men fan va jag kommer sakna den tjejen!

Efter jobbet gick jag och Roel till piercaren och gjorde illa tutten. Tredje gången gillt nu så den borde ju få stanna kvar den här gången. Det gjorde ont och han tog mycket längre tid  på sig att skada mig än Roel. Tror han gjorde det med flit ;)  Men nu sitter den där iaf och känns inte ens. Såna piercingar tycker vi om!
Sen mötte vi upp Mauro, Maddo och Frederic på Friends för en snabb öl innan jag och Roel åkte vidare mot Antwerpen. Det var dags för hans kända tortillas. Lite kul för han hade ingen aning om att jag fyllde år idag, ändå lyckades jag få en egen kock! Så han lagade mat och sen satt vi och pratade om allt och ingenting i flera timmar. Det var alldeles lagomt och jag kom precis hem efter att lämnat av honom vid tåget.

Det har varit en alldeles perfekt dag. Skulle jag få för mig att jag vill fira kan jag göra det i helgen. Nej, jag e supernöjd! Har bäddat ner mig i sängen nu med värmen på, tända ljus, Dallas Green i högtalarna och njuter av att inte behöva vara ute i kylan. För idag var nog kallaste dagen än så länge. Men nu måste jag sova...

Kommentarer
Postat av: Maddo

Jag kommer att sakna dig också massor massor massor! :)

Ses sen!

2009-10-15 @ 09:10:51
URL: http://lattelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0