I'm miss Money Spender with a fluff

Nu är det helg på riktigt!
Man trodde svenska folket visste bättre och var ledig på lördagar men icke då. Dom har ringt och stört mig sen i morse med sina skitproblem. Sen blir dom irriterade för att jag tar sån tid på mig innan jag ringer upp. Ursäkta, men jag låg och SOV! Men det var min sista on call så det var väl detsamma! Nu är datorn och mobilen överlämnad till Andreas. Mitt sista samtal kom på spårvagnen, igen :)

Efter överlämnandet av gisslan var det shopping som stod överst på listan. Vågar inte ens tänka på hur mycket jag gjorde av med, men det var bra saker iaf. Jag gick in på "sminkeriet" för att fråga efter nån bra grund som täcker alla jäkla skitfinnar och bajs. Fattar inte vad som har hänt med min hud? Det slutade med att jag fick en hel sminkning. Bara att tacka och ta emot. Hittade det jag sökte så jag ska prova kleta lite sen ikväll. Fick även en hel hög med gratisprover. Kan snart börja sälja parfym på internet!
Det blev även några billiga toppar, ett par skor, halsband och tröja. Kände för lite nytt inför kvällen. Sen gick jag och fixade håret, rakade sidan igen. Håret växer som gräs när det är så kort känns det som. Kändes lite lustigt för jag tror alla fem där inne var lesbiska. Först nr jag kom in hade jag håret som vanligt men när jag sen fick håret fixat fick jag väldigt många blickar på mig. Smickrande får jag nog säga! Men hon lyckades ge mig ett jäkla fluff! Får försöka omorganisera det inför kvällen. Nu ska jag slöa lite mer sen ska jag börja fixa inför Stereo Sushi och The Love Below.



The fluff have to go


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0