Home delivery

Shit, hade hoppats att han inte skulle komma. Det är ju söndag och man ska soooova. Men vid halvsju ringde det på dörren och min frukost var på väg upp. Ja, alltså en smörgås och juice! Den här gången var jag inte lika snabb på att fixa saker som förra gången utan håret stod åt alla håll och jag fick försöka gnugga gruset ur ögonen. Men det hade tydligen sin charm med? Det slutade med att vi satt och jämförde bilder på våra hundar. Haha! Efter lite prat åkte han hem igen och nu är jag pigg...kl 07,23 på en söndagmorgon. Det här borde vara olagligt! Shit va kallt jag har det i lägenheten. Men jag vägrar sätta på elementen för än så länge funkar det utan. Nu har jag ju en orsak att mysa ner mig under täcket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0