Hide My Feet In Bora Bora

Åh, nu har jag fått sån där extrem längtan efter äventyr igen!
Ni vet när man i panik kollar alla sina konton, kalkylerar och fantiserar vart man skulle kunna ta vägen. Undra om jag någonsin kommer kunna bosätta mig på ett och samma ställe utan att rymma iväg hela tiden? Men det finns ju så mycket att se och göra. Får se till att betala tillbaka alla pengar nu som man lånat, så jag kan spara undan och ut o resa lite. Har även kommit på att jag måste gifta mig rikt om jag ska ha råd att åka till mitt drömparadis! För det är det verkligen, ett paradis. Jag har ju som sagt aldrig varit där, men nån gång...
Kollade flygbiljetter alldeles nyss och den gick på 40.000. Sen kostar hotellen billigast 1000kr/natten. Men det är det lätt värt vid en smekmånad

I give you...Bora Bora















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0