We're gonna have twins

Alltså hallå!!
Jag sitter själv, eller iaf i mitt team. Satans va tråkigt det här är. Arbetsmoralen var låg redan när Stefan var här, men nu...känns lite ostrukturerat, Jag vill ha tillbaka mitt team! Kollade Impact som e vårt schema system idag.
Swedish Post -> Malin Bengtsson.
What can I say, Im a hardworking woman!

Så för att fördriva tiden lite ibland besöker jag min gode vän www.mysterygoogle.com som mer än gärna siar om min framtid. Roel tyckte att vi skulle skaffa barn för vi skulle ju få världens coolaste. Så jag frågade mr. Google

Papa Roel = Shit, son!

Så vi kommer få en son. Han kollade mig

Mama Malin = Fuck!

Haha! Ja ni ser! Men jag fick ju lov att veta om vi skulle bli bra föräldrar

Malin+Roel = Yes!

I have no further questions!



Papa Roel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0