Sent nog

Jag är ju hopplös på att få saker gjorda. Jag började planera i söndags hur jag skulle börja rensa bland alla saker och börja packa lite smått. Än så länge har INGET hänt. Suck! Jag har inga rena strumpor kvar så i morgon får jag lov att klä mig fint i klänning och strumpbyxor. Skulle tvättat idag men jag hade inga mynt och jag orkade inte anstränga mig med att gå och växla. Haha! Jag e så lat, så lat! Men nu när klockan börjar bli sent känner jag att jag kanske skulle börja ta itu med garderoben? Ska äta sista avokadon och sen ska det förhoppningsvis bli lite mindre kläder. Har ju insett att jag bara kommer få med mig hälften till irland kanske?

Idag på jobbet var Maddo och Andreas tillbaka. Det var helt underbart ju! Gänget e tillbaka. Nu ska vi bara ta oss till Dublin alla. På söndag smäller det! Hoppas nu vi kan hitta ett hus vi kan dela på som är bra. Hade varit perfekt med lite sällskap och få känna sig lite vuxen och ansvarsfull...? Då kan jag äntligen få börja laga riktig mat igen som dom förhoppningsvis kommer tycka om. Tycker ju det e kul att laga mat, men inte åt mig själv. Totalt värdelöst! Nu får jag ju en till vegetarian med mig åxå.

Vill bara att det ska bli söndag nu så jag får det här överstökat, men samtidigt känns det lite hårt att lämna alla i Belgien. Finns ju en hel del grymma männsikor här :)


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad spännande med ett nytt land, hoppas du kommer trivas!

borde också rensa ut bland alla kläder, men det är ju så svååårt haha...



kram!

2009-11-25 @ 13:42:56
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0