Redo för Irland

Nu så, mitt organiserade kaos börjar äntligen se organiserat ut!
Det var en jäkligt seg start men efter att blivit väckt av en promenad i störtregn, lite öl och bra musik så kom jag igång rätt fort. Väskan e packad och klar...eller det går inte i mer rättare sagt! Har inte provat stänga den än, men allt går med lite vilja :) Det mesta är städat och diskat, jag e nyduschad och luktar relativt gott! Jeff och Bruce håller just nu på att kämpa sig upp för min lååånga trapp och snart är det party! Det blir fest hela vägen till flygplatsen. KOmmer vara död i morgon men det var väl lite skit samma.Sista natten i Antwerpen och då ska det partas.

Ska vara lite social, men vi hörs i morgon. Antagligen i Irland. wiiie!


Då kommer min Maddo och möter upp mig. Min lilla familj! Var så kul på EDS för alla trodde vi var systrar, vi var ju blåögda och mörkhåriga! Jag saknar henne......
Och fluffet så klart! Fan va kul det kommer bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0