More pics

Det går sådär för mig att ladda upp bilder. De har ju olika eluttag här och jag har bara en sån där adaptor som jag får switcha mellan datorn och kameran. Så vi får se hur långt jag kommer ikväll innan jag ger upp.




I lördags var det iaf Guiness Bryggeriet först, sen försökte vi hinna med Trinity College men dom hann stänga. Där ska tydligen världens äldsta bibel finnas och i det stora biblioteket har tydligen vissa scener i Star Wars spelats in?? Stefans ide. Men det var ganska mäktigt. Jag skulle känna mig supersmart om jag pluggade där.





Var rätt trött efter att turistat och gick hem till hotellet igen och tog det lugnt innan det var dags för freak sightseeing.



Halloween!




Det var smockat på gatorna och värsta folkfesten. Utklädda människor överallt och det dansades och tjoades på gatan

















Första baren var full av olika sorters ölsorter och lyckades man hitta en ölflaska dom inte hade fick man en gratis öl.



Sen drog vi vidare till nästa ställe och partade.







Natten avslutades med lite singin in the rain. Det regnar konstant här men det var varmt iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0