Jag vill inte

KLockan är fyra och jag borde springa runt som yr höna och packa alla grejer och fixa. Men nej, jag ligger här i sängen och kollar på klockan som tickar. Jag måste tvätta, diska, packa, städa, rensa ut allt jag inte behöver, duscha och sen göra mig i ordning för kvällen. Men jag orkar inte. Då måste jag ju åka sen?! Lite flyttångest på gång får jag nog erkänna. Har lyckats betala räkningar idag iaf och kokat lite makaroner. Och resväskan står ju iaf nere på golvet och väntar. Ska försöka slå liv i mig efter det här. Samla ihop allt tvätt, traska iväg till en tvättmaskin och handla lite inspirerande tillbehör. Men jag kom på en riktigt bra sak. I morogn på flygplatsen kan jag äta en Starbucks frukost med den där supergoa jul latten de hade senast. Så det längtar jag faktiskt till.

Hittade lite rolig musik som kanske hjälper till med packningen: Major Lazer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0