Det spökar

Sitter hemma hos Erik o gänget igen. Dom har det riktigt hemtrevligt här. Har lite ångest över att behöva åka tillbaka till mitt B&B igen för det spökar där. Sov knappt inatt för jag var så rädd. Jag vaknade i natt av en hög smäll, vänder mig om och tittar ned på golvet där TVn ligger. Den satt uppe på väggen på en liten hylla, nu låg båda hyllan och TVn på golvet. Jag höll ju på att dö! Sen hörde jag ju såklart en jäkla massa läskiga ljud och vågade inte sova men inte heller titta. Men snart måste jag tillbaka det där rummet igen :(
Tur att jag har roliga grannar iaf!

Maddo sitter o tjatar på mig nu o säger att jag ska följa med henne och köpa ut cigaretter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0