det kryper i fingrarna

Underbart att få vara ledig och sooova.
Hade planer på att köpa mig en ny mössa men har insett efter gårdagens planerande och drömmande att det får vänta. Jag får fylla på pasta förrådet i stället och fortsätta med min curryketchup. Men det e det värt! När jag satt och disskuterade allt med Jeff igår fick jag lust att bara skrika rakt ut av lycka. Det skulle bli av!! Gjorde även lite smått idiotiska planer för lördagen. Vi får se hur allvarlig jag var med den. Såna här konstiga infall man får när ölen börjat verka, haha! Blev även en HEL del sentmental snack. Var nära till tårar många gånger så det var bara att bita sig i läppen. Kommer verkligen sakna Belgien och alla knäppisar. Men nu e mitt lilla muppgäng i Dublin iaf. Och om 7 dagar är jag åxå där. Familjen samlad igen♥

Nej, nu ska jag ta itu med mina äventyr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0