cheezy lovequotes

Nu äntligen är det riktig helg. Kändes skumt att ha ledigt en dag och sen gå tillbaka till jobbet igen. Och tro mig, idag har varit riktigt segt. Jag vet att jag brukar säga det ofta om det här jobbet, men idag var det äkta segt. Vi hade lite träning, eller ja, vi lyssnade iaf...försökte! Den här veckan har vi haft samma träning som vi hade de första 2 veckorna så det har varit lite svårt fokusera ibland. Med andra ord, de sista 3 timmarna flummade vi bara och snackade skit. Men det e ju fredag... För en del andra på jobbet var det mindre roligt. Just nu håller EDS på att byta till HP och då måste det ju göras lite ändringar. HP kontoret i Antwerp har tydligen stängt ner och idag fick runt 20 pers kicken på EDS. Även såna med intrim kontrakt/veckokontrakt) och såna med fast anställning. Det är det som e så fint när man jobbar genom ManPower. Vill dom kicka en skiter dom bara i att förlänga kontraktet på fredagen. Vi sitter dock rätt säkra eftersom vi e helt nya och behövs sen när Posten sätter igång. Ryktet går dock att en utav oss fått gå? Det märks på måndag men jag har mina aningar.

I get the best feeling in the world when you say hi to me, or even smile, because I know even if just for a second, I crossed your mind.

Så eftersom dagen varit så seg underhöll jag o Carro oss med att leta reda på cheezy lovenotes sista timmarna och beklagade oss över killar och deras rubbade tankesätt. Ha ha, ganska kul! Men vi ska gå ut i morgon och ge tillbaka lite. Det är Ladies Night på Nanno=gratis inträde o gratis dricka. Förfesten blir på Cafe Local med gratis tequila shots. Ibland e det gött å va tjej! Jag tänkte dock leta mig in till Antwerp tidigare i morgon för i Boom, en stad lite utanför, är det spansk festival i morgon. Så det blir Sangria o tilltugg. Ska nog träffa Stefan från jobbet där me. Fullt upp i morgon! Får se hur det går men jag kan tänka mig att söndagen blir allt annat än rolig. ha ha! Finns risk för att det kanske blir några fyllesms me...

To forget you is hard to do and to forget me is up to you. Forget me not, forget me never. Forget this text, but not the sender

& i promise..someday u'll regret losing me..n u'll think back n say.."damn..that girl really did love me"

Nej, det får vi hoppas att jag lyckas undvika. Ska kolla efter flygbiljetter nu, fick ledigt över jul idag, 23 dec-1jan. Så det blir att boka flygbiljett till Sverige iaf, väntar nog med flyget tillbaka et tag. Måste planera nyår först och får jag som jag vill blir det Dusseldorf och Sensation White igen. Börjar ju bli tradition.


lånad bild av Alex.

Kanske blir kaninpassare onsdag till lördag nästa vecka när Madde åker till Sverige. Då får jag prova på Bryssel några dagar.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du behover inte saga att bilden ar lanad, jag fotar bara pa kul och ar du med pa bilden tycker jag nastan att den ar mer din an min, iallafall sa lange jag inte ar en riktig fotograf :D

2009-05-22 @ 20:54:25
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0