Träningsvärk

Min kropp gör ont, min kropp behöver träna. Men jag orkar inte, kan göra det i morgon =0)

Ännu en seg dag på jobbet, var några som ringde oss men jag lyckades inte få nåt samtal. Tänkte vara nyttig o gå till jobbet i morse men sängen var alldeles för skön och det har inte slutat blåst sen stormen. Skitväder! Men jag hoppas på fint väder till helgen. Kanske kan sno lite av Sveriges helgväder, 30+ va? Hmm...

SÅ eftersom jag inte gjorde nåt på jobbet idag passade jag på att trycka igenom örhängen i mina gamla öron piercingar. Det tycker jag e coolt. Man kan vara utan öränge i flera år men sen är det bara att trycka igenom dom igen, hur lätt som helst! Long live the piercings!



På jobbet var det nån som upptäckte att rättstavningsprogrammet vi använder hade vissa ideer om mig. Om dom försökte skriva säl så kom programmet med ett annat förslag eftersom ordet säl inte fanns med. Datorn tyckte helt enkelt att Malin skulle funka minst lika bra? Jag antar att jag fpr vara glad att det var en säl. Dom e ju ändå rätt söta!

Ska käka lite Gobi nu som Sath lagat, sen drar jag in till Bryssel och matar kaniner. Har sovmorgon i morgon för jag börjar inte förräns 10. Skönt! 



I den här lägenheten tar vi cykeln mellan toan och köket!

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Haha tack! :D



Åh, snyggt örhänge! Var är det köpt?

Puss!

2009-05-28 @ 22:07:41
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Tack så mycket! :D

Det är en kill tisha, från new yorker i västerås, finns i danmark oxå :D

2009-05-28 @ 22:39:17
URL: http://linnlowes.com
Postat av: s a r a

haha cykla innomhus är otroligt kul x)

2009-05-30 @ 17:13:38
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0