Lugg Malin



 


Har mått skit hela dagen och vill bara att det ska bli lördag. Ska strejka ikväll, funderar på att ta ett utav de där sömnpillrerna och skynda på det hela lite. Ska bli så kul att festa med alla. Idag spenderade jag dagen med outlook träning. Eftersom jag redan haft den träningen var det ganska lätt och ibland kände jag mig riktigt smart. Tänkte att det kunde aldrig skada att följa med dom istället för att sitta på min stol och rulla tummar. Och hela dagen har det regnat, haglat och åskat. Inget som hjälper till att höja humöret iaf. Men det gör den här låten. tack sis!


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Jasså är du i Belgien eller vadå? :D Lät superskönt iaf!



Nja, vi bor i lägenhet. Huset är mina föräldrars hus, året runt - inget sommarställe :)

2009-05-15 @ 23:13:06
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv; Hehe, det på bilderna är mitt föräldrarhem, där jag vuxit upp. Sen flyttade jag till hedemora, sen flyttade jag hem, sen flyttade jag & dennis till hedemora, o nu har vi flyttat där ifrån till en annan lägenhet :)





Men oj, va coolt! Vad gör du där då?

2009-05-15 @ 23:23:20
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0