I'm the king of the woooorleeeh...

Oj ni, idag går det segt!
Jag kom hem runt 5 nåt i morse och halvelva kunde jag inte sova längre. Men tack vare att huvudet levde sitt egna lilla liv efter gårdagens alkoholkonsumtion, har jag ändå spenderat hela dagen i sängen. Sath hade varit så snäll så det fanns curry åt mig.Jättegott men wow va starkt det var. Jag måste lära mig att härda ut. Får se om jag orkar sparka ut mig själv efter duschen för att ladda på mobilen. Fattar inte vart alla pengar tar vägen?

Så, igår hämtade patrycja upp mig så åkte vi in till Antwerp och försökte lokalisera vart Josefin bodde. Det tog oss ett tag att komma rätt men med lite guidning från hennes kille över telefon, löste det sig tills lut. Och eftersom vi redan var lite sena kom Andreas och mötte upp oss så vi inte riskerade att tappa bort oss igen. Det var en massa folk där och nästan alla kollegorna. Jättekul att träffa alla utanför EDS väggar. Trivs verkligen i vårat team! Några gick vidare senare men jag satt kvar och tjoade med de andra. Stackars Stefan, han kommer aldrig komma undan det här...



Starkt jobbat Madde!!

Sen vid 4 gick vi ut och väntade på taxin och jag delade med Stefan och Tine. Blev inte alls så dyrt.




Madde som bara vill ta kort på alla andra

 Den glade Dansken


Grabbarna Grus


Kommentarer
Postat av: IDA

Är det ditt riktiga hår på bilden? Riktigt coolt! :D



sv: "Spelar ingen roll vad den killen gör för han kommer ändå ALLTID ha tillräckligt med utstrålning för att övergläsda allt o alla andra." Gud vad jag håller med dig. Det är så sant som det är sagt (eller ja.. skrivet.) Och Tom.. Jag tror att det blir en annan sak (snyggare) när man ser honom i verkligheten, så det ser jag fram emot!



Jaha, nej men vad kul! Självklart ska jag adda dig (om det var msn du menade?) och jag ska försöka leta upp dig på facebook ifall det kanske är lättare med ditt namn! :)

2009-05-18 @ 17:17:17
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0