I'm moving!!

Vi har nu insett att den här veckan kommer bli förjävla tråkig! Inga kommer ringa men vi måste sitta vid våra telefoner OM någon skulle få för sig att ringa. Och på onsdag lämnar min granne mig och sticker till Sverge. Jäkla Madde! Men jag ska passa hennes kaniner torsdag till söndag. Då har jag chansen att virra bort mig i Bryssel åxå. Perfekt!

Å vet ni vad? Jag fick min lägenhet! Hon ringde för nån timme sen och sa att det var bara att komma och skriva på kontraktet! Fan va glad jag blev. Så den 20 juni flyttar jag in för hyresvärden ville fixa lite saker innan jag kommer dit. Det betyder att jag redan nu kan börja planera hur min terass ser ut! Härligt!!!

Men nu ska jag gå tillbaka till mina Facebook quiz. Det är det vi gör på vår arbetstid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0