Hoppellihopp!

Sitter i Bryssel nu och skrattar åt galna kaniner. Äntligen har det blivit fredag och helg. Jag jobbade till sex idag och solen har äntligen börjat skina igen. Har blåst  och regnat hela veckan men nu jäklar! Blir att ligga och slöa i parken i morgon.

På jobbet fortsätter det krångla och idag började dom flytta tillbaka användare till IBM igen för att försöka fixa problemen? Jag fick dock bara ett samtal idag och det var en sur gotlänning på jättedålig telefonlinje. Han blev ju inte gladare när jag fick lov att koppla honom vidare. Men men... Å syrran ringde idag helt hyper efter att Manpower ringt henne och sagt att dom kanske hade jobb åt henne på EDS. Var ju  en kille som fick sparken så nu finns det en ledig plats. Hade vetat om det hela dagen men jag ville inte säga nåt. Dom skulle ringa henne nästa vecka så jag håller tummar och tår!

Men som sagt, nu sitter jag hemma hos Madde i Bryssel och leker med hennes rabbits. Jag har faktiskt inte tappat bort mig en enda gång på vägen hit. Fick stanna och fundera lite men jag kom rätt. Hennes kaniner är helt galna. Man ser bara nåt mörkt som svishar förbi och då & då hoppar dom upp i soffan och säger hej. Dom beter sig mer som råttor än kaniner. Sköna små saker! Försökte kolla på Benjamin Button igår men jag fick lov att pausa inan jag somnade. Den var lite seg men helt OK!

Familjen grillar idag...vill åsså!

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

Visst är dom det! ;)



Jaha okej! Dom var riktigt fina.

Vad jobbar du med?



Puss!

2009-05-29 @ 23:50:34
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Oh vad kul att de ringde henne!! Jag haller ocksa tummarna nu :)

2009-05-31 @ 18:33:32
URL: http://julialex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0