Hit me hard, Hit me right between my eyes...

Hmm, ni vet när man har en jäkligt olustig känsla i kroppen och man vet inte riktigt hur man ska bete sig? När man har haft något på känn och man är 85% säker på att nåt e galet. I början tänker man inte så mycket på det, viftar bort det som en dålig dag. Sen när det väl kommer på tal knyter sig helt plötsligt magen och den där jobbiga tviveln dyker upp. Man vill helst bara slå sig gul och blå så att man kan känna nåt annat för ett tag. För någon timme sen ökade mina 85% med några enheter och jag fick skjuta upp mitt försök att sluta röka ett tag. Fan...

Var iaf och kollade på en lägenhet ikväll och jag gillade den. Minus var att dom tar med sig kylskåpet och det ligger på andra våningen med en smal jäkla trappa. Blir knepigt att försöka bära upp möbler. Så även om jag tyckte den var mysig och lite Malinaktig lutar det åt ett Nej. Tappade lusten lite så vi får se hur det känns i morgon.

Men en bra sak...Brorsan och Ida kanske kommer ner om en månad och hälsar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0