Girlfriend is getting paid!

Då har snart ännu en bortkastad dag på jobbet passerat.  Jag har fått min dator, min telefon och mitt skrivbord. Jag fick fönsterplatsen, tjoho! Sen har jag kollat igenom mailen X antal gånger, läst Aftonbladet X antal gånger och gjort annat icke jobbrelaterat. Men eftersom vi inte får några arbetsuppgifter och allt känns väldigt flummigt och ostrukturerat var det väl skitsamma. Förhoppningsvis ska vi få lite samtal i morgon och testa systemet lite. Men om 25 minuter slutar mitt skift och jag hoppar in  en bil och åker till Holland. Det ligge rju bara en timme bort typ så jag o kompisen tar en snabbvisit och slår träskorsklackarna i taket! Måste vara tillbaka till åtta då jag ska kolla på lägenheten!

Hoppas nu det är en fin lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0