wow...

Nu äntligen funkade det att ladda upp bilder så jag har uppdaterat Asien resan nu. Kolla lite längre ned så får ni se fina bilder.

Fick nyss ett mail från Belgien från en familj jag sökt hos. Blev så jäkla chockad men sen blev jag så förbannat taggad. Det var mammam som undrade om jag var intresserad av att jobba på hennes företag istället för att ta hand om hennes barn? Hell yeah! Det var ett jobb där man sysslar med IT Advisory, typ kundtjänst för datorer. Inte för att jag kan så mycket om datorer men jag är ju inget egghead när det gäller IT. Lite koll har jag och dom skulle ha en lång utbildning så jag lär mig ju. Fatta va coolt! Hon skulle även hjälpa mig och backa upp mitt CV om jag ville söka jobbet. Så nu måste jag översätta mitt CV till engelska och klockan e mycket o jag ska upp tidigt. Men shit, jag vill till Belgien och jobba med IT. Ha ha, trodde aldrig att jag skulle säga nåt sånt!

Ska maila henne nu och säga att jag är intresserad och börja översätta.

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0