Världens bästa fredag!

Jag e helt skakis, hoppar upp och ner och skriker rakt ut. Jag e så glad!!!

jag satt här i soffan, mobilen ringer och jag ser att det är ett utlandssamtal. Mamma, tänker jag på en gång!
-Hej, de e Malin!
BAM!
Det var från Haag, Haag i Holland!
Skit va paff jag blev. jag sprang till TVn och slog av den, sprang runt i hela lägenheten och pillade på precis allt.
Det här var ju stort!
Det var iaf mamman i min favoritfamilj som ringde och hon var verkligen jättetrevlig. Det kändes jättebra att prata med henne och vi skulle prata mer i helgen.

Fatta, jag är ett steg närmre Holland.
Äntligen!
Jag vet att jag tar ut alldeles för mycket i förskott men jag kan inte låta bli att drömma. Än är absolut ingenting klart men jag vill verkligen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0