Vår

Gud vilket fint väder det har varit idag, riktigt vår väder. Nu står det inte på förrän man kan gå utan jacka. Så skönt att bli av med all äcklig snö och kunna se krokusar som ploppar upp ur jorden. Har gått lång promenad men hundarna idag sen åkte vi och letade reda på motionsspåret. Det ligger bara 5 minuters gångväg från lägenheten så dit ska vi flera gånger. Jag tog faktiskt på mig mjukiskläder och sprang runt när Jimmy gick runt med dogsen. Är riktigt stolt över mig själv som faktiskt sprang hela tiden utan stopp i 2,5 km. Det e inte långt men det är en början. På nåt konstigt sätt kom Jimmy bara 1 minut efter mig? Visst att jag inte springer så fort, men jag tror han genade! Sen gjorde jag lite sit ups hemma och kände mig super nyttig. Sen åkte rostbrödet fram och jag kunde inte hålla mig. Rost mackor med ost e ju som ett gift! Men jag ska faktiskt försöka ta mig till motionsspåret några gånger i veckan nu och springa. Vem vet, det kanske kan bli en nyttig rutin? Köpte en påse Dietorelle idag. Det var flera flera år sedan jag köpte såna och dom e ju så goda! Läste en varningstext på baksidan: Kan ge en laxerande effekt! Hmm, har ätit upp ett helt paket nu? Jaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0