Trött

Så,nu e jag hemma igen!

Jag har haft en riktigt rolig kväll här i Lidköping. Det började me att vi åkte hem till Pontus och lyssnade på hans fullfjädrade gitarrspel...man måste ju börja nånstanns! Sen gick vi vidare till Stadt/Harrys...här i Lidköping säger man Stadt. Jag hade riktigt skoj och dansade och träffade roliga människor. Marie som jag träffade hemma hos Pontus var så skön och vi ska kanske ta en fika nästa vecka. En annan rolig sak var affisherna jag såg där inne...nästa frdag kommer Richi M och Johnny B med Nightclubbers, f.d Ibiza Tribute. Jag dansade mig svettig till dom på Harrys i Falun för ett par år sedan och de e oslagbart. Tänk er Ibiza me bongotrummor oasläckra dansare. Nästa fredag e bokad!

Jag fick sällskap hem från Stadt av Merca och det var kul att prata med honom. Han hade åxå varit i Kina så vi försökte bräcka varandra i berättelser om knäppa kineser. Men i morgon ska banne mig allt vara uppackat i lägenheten. Så nu e det dags att sova..


 

Godisregn tror jag et kallas?


Jag o Marie

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0