Serge

Fan va jag kan sakna honom ibland. Han är den största orsaken till att jag vill åka tillbaka till Kina. Skönare snubbe får man leta efter. Han spelar alltid så kaxig men så fort han ser en snygg kille blir han jätteblyg och vågar knappt gå fram och säga Hej. Så söt! Och han stod alltid i vårat vardagsrum när vi kommit hem på natten och dansade runt i flera timmar. Eller som natten när vi var ensamma i lägenheten och satt ute på balkongen och skrämde upp varandra med spökhistorier, Kina har rätt läskiga "spökdagar" i sina traditioner, för att sen hoppa högt upp i varandras famn när åskan slog till. Ha ha, vi var så fjolliga då! Men under regnperioden i Kina åskar det rejält minst 2 gånger i veckan. Inte alls som åskvädren här hemma. Så vi satt där livrädda på balkongen och berättade spökhistorier mitt under ett sådant oväder-kan inte bli värre! Nej, jag älskar Serge och har lovat mig själv och honom att vi ska träffas igen.


Serge & Pink


Me & Serge


Jag på balkongen.
Check out my boobs, huge!

Ska berätta lite mer om min Kina resa sen. Hände en del roliga saker

Kommentarer
Postat av: serge

AWWW!!!THOUGH I DUNNO A WORD BUT CHECK OUT MY BOOBS!



but i love u!!!

2009-03-22 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0