Roadtrip

Har ni sett Kenny Starfighter nån gång? Det går reklam om det programmet på TVn nu och just det klippet ser ju ganska skoj ut. Men jag har hört flera som sagt att det bara e barnsligt. Hmm, måste nog kolla upp det!

Har bara latat mig idag, tog en tur med hundarna men det blåste så kallt, Lidköping i ett nötskal! Men vi ska väl ta tag i lägenheten snart och försöka lokalisera förrådet så vi blir av med lite kartonger. Var tänkt att vi skulle åka upp till Falun och hämta resten av grejerna i helgen men det får nog vänta ett tag. Ingen brådska. I morgon ska jag åka ned till Malmö tiiidigt och helt själv. Fy, avskyr att åka bil i nya städer. Jag ska ner till Mirre och bli sminkad, hon utbildar sig till make up artist och jag ska leka provdocka. Sen ska jag försöka leta reda på Tropikhuset och lämna av några djur och även hämra upp en orm. Om jag hittar, det vill säga! Puh, jobbig dag! Men det ska bli kul att få kolla lite närmre på hennes utbildning för jag har själv funderat på att gå den. Jag tycker ju om att kladda med färger runt ögonen!!

     

Nu ska jag till Willys och handla diskpropp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0