party

Oj oj, idag gör huvudet ont! Drack inte alls så mycket igår men jag antar att kroppen inte håller med? Vi hade i alla fall jätteroligt på Stadt. Perfekt musik och fullt med folk. Vi träffade några av Jimmys arbetskamrater och vi dansade som galningar, ha ha! Är det bra musik så finns det inga spärrar. Tur dom inte har kameror där! Å då och då körde dom Sensation låtar och både jag o Jimmy lyste upp. Vilka flashbacks! När dom stängde drog vi oss hemmåt och sen vaknade jag med världens huvudvärk. Jimmy började jobba i morse vid 6 och sen vid 3 hämtade han upp mig och vi åkte ned på stan och köpte mackor på Elake Måns. Nu slappar vi i soffan men ska väl åka ut till Jubberud senare och titta på melodifestivalen. Men igår var en riktigt lyckad kväll!




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0