Party tonight!




Ha ha, jag lyckades få med mig Jimmy ut igen. Trance clubbers kommer till Stadt och jag lyckades missa dom i Falun förut. Deras musik e så grym! Jag har hoppat omkring här hemma hela dagen, provat ut kläder, testat sminkningar och dansat lite framför spegeln. Måste ju fösöka få en bild av vad det är man gör egentligen där ute på dansgolvet, ha ha! Så nu ligger Jimmy o sover för han ska upp och jobba klockan 6 i morgon bitti och jag sitter och lyssnar på min Mp3. idag är det Alice in Videoland och VNV-Nation som gäller. Har många fina minnen till dessa två band. Ska gå iväg till Willys strax och köpa lite mat. Sen ska jag hoppa in i duschen och börja förbereda. Ibland tycker ag så synd om er killar som missar hela den här smink och kläder förfesten! Det är ju halva nöjet!!

Kvällens låt är från VNV och heter Chrome. En perfekt "gå hem från krogen" låt. Men ni måste fortsätta lyssna om den verkar lite seg för runt 2,40 kommer det bästa...tror jag, så e det på min Mp3 iaf. har ju inget ljud på datorn så jag gissar. Ni märker när det kommer...




Någon som ska med och vara kär till Håkan Hellström på Peace & Love i sommar? Så sjukt att lilla Borlänge har konkurrerat ut hultsfred. Kommer ihåg i början, då var den inte stor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0