McFlurry

Yes, jag lyckades ta mig runt motionsspåret idag igen men det var jobbigt. Är så stel i kroppen efter förra gången, jag e verkligen sjukt otränad. Men jag tog mig runt och fixade till och med några armhävningar när jag kom hem. Sen dushade jag och vi åkte till Donken för en McFlurry. McDonalds har verkligen den godaste glassen, tveklöst! Jag ska bli nyttig men jag får ju börja lugnt. Det är dumt att chocka kroppen. Ha ha!

Måste gå upp olagligt tidigt i morgon för jag ska besikta bilen i Falköping. Vi fick ett brev hem där det stod att vi haft körförbud sen 1 mars, oops! Vi räknade lite fel på besiktningsperioden tydligen. Men men, det har gått bra ändå. Sen åker vi nog upp till Falun i morgon kväll och hämtar det sista i lägenheten. Ska bli spännande och se om mina växter lever?

Nej, Wesley Snipes...han e väl ganska överreklamerad, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0