IIIH

Jag hann precis se på min MSN att jag ått ett mail från en utav familjerna i Holland men sen la Hotmail ner. Jag kom inte in på mailen! Jag ringde syrran och bad henne försöka men det var samma sak med henne. Hotmail fungerade inte. Jag höll på att slita av mig håret. It's my life we're talking about!! Men till slut kom jag in och jag blev så glad, så glad. Hon gillade mitt brev och ville intervjua mig nästa vecka. IIiiih, fatta va coolt! Jag vill verkligen att det här ska funka nu. Kommer inte kunna slappna av på en vecka nu. Jäklar va glad jag blev!! Håll tummarna nu!

Ha ha, mamma ringde från Mexico idag men jag såg bara att det var ett utlands samtal. Min första tanke var Holland eftersom jag hållt på och sökt jobb idag så jag gav till ett skit fånigt tjut innan jag svarade. Men mamma berättade att hon hade det jättevarmt och skönt. Och vet ni vad hon ska göra i morgon? HOn ska få bada med delfiner!!!!! Jag e så avundsjuk. Fy va underbart att få simma med såna vackra varelser!

Det är lite kul med dialekter. Jag kommer ju från Dalarna men jag ändå lyckats bli av med det mesta dalmålet. Jag anpassar mig efter platsen jag kommer till. Skulle jag flytta ned till Skåne skulle jag antagligen prata skånska efter en månad. Men min syster...hon har börjat prata som Gävlebor gör. Precis som Zeb, hennes kille. Det låter så roligt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh bada med delfiner vad kul. Hoppas att hon fick de trevligt.



Ha de bra <3

2009-03-14 @ 01:39:13
URL: http://thebigtowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0