Bryssel calling

Puh,idag har jag städat hela dagen, skrubbat och torkat. Började i sovrummet och sen gick det av bara farten. Jag har gjort klart sovrummet, klädkammaren och alla köksluckor och lådor. Riktigt nöjd! Så i morgon måste jag upp tidigt för jag snodee brorsans bil och han behöver den vid nio. Så jag och Mp3n har poppat hela dagen och jag har haft stenkoll på mobilen. Lite dumt för jag hör inte mobilen om jag lyssnar på musik så jag har sett till att mobilen alltid låg rakt framför näsan på mig. Jag väntade ju på att Belgien skulle ringa och säga att jag skulle jobba för dom. Till slut när klockan var fem ringde dom och jag var så nervös så jag kunde knappt prata. Jag bara stakade mig med darrig röst och glömde bort all engelska. Men det var iaf han från Manpower och i morgon ska själva företaget ringa mig för en första intervju. AAAAH! SÅ jag måste skriva en fusklapp ikväll om jag skulle få en blackout igen. Det roliga är att han hade inte ens läst min CV utan bara gått på vad hon mammam hade sagt. Hm,det måste ju betyda att jag har en ganska bra chans ändå? Så om jag nu får jobbet börjar utbildningen den 3 april!!!!!! Det är ju bara om nån vecka. Skitläskigt! Jag har ju inte ens varit i Belgien,. Men men, det blir ett äventyr! Och får jag inte det här jobbet har jag familjen i Frankfurt, en familj i Bryssel och en i Hamburg som e intresserad. Men jag håller tummarna för Belgien.

Ska försöka skriva lite nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0