Vampires and kajaking

Nu har jag landat i soffan och det känns väldigt skönt att sitta här måste jag erkänna. Det har varit fullt upp den här helgen, men bara med en massa skoj! Men jag är inte riktigt klar med helgen än. Tror ni man kan skjuta upp måndagen några dagar?

I går var iaf jag o Martina i Antwerpen o shoppade lite.Vi hade jättefint väder och jag fönstershoppade en massa. Syrran försökte äta strips men hon fick i sig 10 strips på 20 minuter tror jag. Tungan e lite öm tydligen. Men efter shoppingen tåg vi oss till Hoboken där Jeff och några andra hade party. Vi drack lite och sen åkte vi tillbaka in till ANtwerpen på äventyr.



Vi hamnade på ett vampyrparty!
Det finns en klubb som har vampyrparty 2 gånger i månaden och igår var det dags igen. Vi satte os si ett hörn och sippade på ölen och jag kände mig skrämmande "normal." Fanns en hel del skumma typer där men väldigt annorlunda outfits och utseenden. Sen sattte dom igång att dansa...fascinerande! Var så jäkla kul och skönt att titta på dom för dom bryr sig verkligen inte om nåt. Jäklar vad dom höll på och flög fram o tillbaka över golvet. Efter lite öl och pepp vågade vi oss ut på dansgolvet och även om vi var långt ifrån det dom höll på med, hade vi skitkul! Och det fanns en hel del ögongodis där. Gothkillar kan vara grymt sexiga och det fanns iaf 2 st som fick mig att dreggla. Så dit ska jag igen! Ha ha! Jag kom hem vid 4 på natten och då var det bara att hoppa i sängen för jags kulle uppp 4 timmar senare



När klockan var 8,30 ringde alarmet och det var en trött Malin som stapplade iväg till McDonalds. Där hämtade Jeff upp mig och tillsammans med Bruce och Wendy drog vi iväg på en liten utflykt! Vi åkte 1½ timme bort och hyrde oss en kajak. Eftersom vi var lite sena ute missade vi första tåget upp till starten, så vi fick vänta en timme på nästa. Väl på tåget råkade vi hoppa av en station för tidigt eftersom hon i kassan sa det. Vi väntade på nästa tåg som inte verkade komma och bestämde oss till slut för att strunta i den långa turen och hoppa i efter halva vägen. Det var jättefint väder och så jäkla fint. Samma känsla som i Khao Sok, Thailand, bara det att träden inte var riktigt lika exotiska. Vi tog några raster vid kanten och det blev till och med ett dopp i floden. Det var satans kallt jag informera er om. Det gjorde ont! Men det var väldigt uppfriskande och välbehövt! Det tog oss 3 timmar att ta oss ner till bilen igen och det är något jag måste göra igen. Men nu är jag trött. Var tänkt att vi skulle gå på bio ikväll men det blev så sent ochjag börjar ju 7 i morgon. Vill inte ha måndag riktigt än...

 Bruce väntar på tåget





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0